فوق تخصص جراحی پلاستیک

دکتر مسعود جعفری پور
دکتر مسعود جعفری پور


دکتر مسعود جعفری پور فلوی فوق تخصص جراحی پلاستیک صورت و متخصص گوش وحلق وبینی هستند. ایشان عضو رسمی آکادمی جراحان پلاستیک صورت آمریکا و فلوشیپ رسمی کالج جراحان آمریکا می باشند. ایشان عضو جامعه جراحان گوش و حلق وبینی ایران و عضو انجمن رینولوژی ایران هستند. .. دکتر مسعود جعفري پور در سال 1367 با کسب رتبه پنجم کشوری در کنکور سراسری به دانشگاه علوم پزشکی تهران جهت تحصیل پزشکی راه یافت.

وی در تمامی دوران تحصیل خویش اغلب حایز رتبه ممتازو برتر کشوری بوده است، به گونه ای که در سال 1372 با کسب رتبه اول کشوری در امتحان پره انترني تقدير نامه ويژه از طرف رياست محترم دانشگاه دريافت نمود. در سال 1375 با کسب عنوان اول به رشته تخصصی گوش و حلق و بيني و جراحي سر و گردن برگزیده شد.

در سالهای رزیدنتی همواره کوشش و تلاش وافر در جهت تحقیق و علم اندوزی و کسب مهارتهای لازم داشته بود.

در سال 1379 با کسب مجداً رتبه اول از میان کلیه ی رزیدنتهای این رشته در دانشگاه اصفهان به اخذ بورد تخصصی رشته گوش و حلق و بيني و جراحي سر و گردن نایل گردید .

ايشان در سال 1385-1384 دوره فلوشيپ فوق تخصصي جراحي پلاستيك صورت را در دانشگاه هاروارد امريكا زير نظر استادان معروف همچون دكتر يارمچوك و دكتر مليكان و دكتر چني گذراندند. مدرك ايشان در كميسيون ارزشيابي وزارت بهداشت ودرمان با شماره مجوز ف/5/گ/5350 مورخه 30/7/87 به تاييد رسيد.

ایشان در طی دوران طبابت سفرهای علمی متعدی به کشورهای آسیایی ؛اروپایی و امريكا داشته اند و همواره در جهت به روز نگهداشتن اطلاعات علمی خویش فعاليت میكنند.


آدرس مطب: اصفهان - خیابان توحید- چهار راه پلیس - مجتمع ماکان 3- طبقه 4- واحد 19تلفن: 6266851-0311


Share تاريخ: 1395/07/18 مشاهده : 1337


دکتر ماندانا خسروآرا

متخصص پوست و مو و زیبایی
دکتر علی علوی راد

فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر حسین ابدالی

فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر ولی عباسپور

متخصص جراحی پلاستیک-لیزر و زیبایی
دکتر صداقت پیشه

متخصص پوست مو و زیبایی و لیزر