http://www.bizna.ir/upload/parsianco/1475377297.jpg
دکتر مجتبی شیرآلی هستم . متولد اردیبهشت 1348 تهران، بنا به اقتضاء شغل پدر بخش زیادی از دوران کودکی ، نوجوانی و جوانی خود را در کشورهای همچون امارات متحده عربی ، کویت و انگلستان به سر برده و فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشم .
در زمانی که ریاست مرکز قلب تهران را به عهده داشتم در یکی از سیمنارهای بین المللی در کشور فرانسه با روش جدیدی از تکنولوژی های زیبائی و تناسب اندام که کاملاً غیر تهاجمی بوده و به تناسب اندام و زیبائی پایداری نیز دست می یافتند، آشنا شدم. همین امر باعث گردید مشاغل اجرائی خود را رها کرده و برای فراگیری متد جدید عازم سفر گردم.
دوره های زیبائی شناسی و تناسب اندام را درکشور فرانسه و آلمان به پایان رسانیدم.
به مدت 6 ماه درکشور کانادا دوره های روانشناسی را گذرانده سپس در کشور انگلستان تغذیه جامعه را آموزش دیدم و در حال حاضر با افتتاح کلنیک زیبائی و تناسب اندام و بهره بردن از کادر مجرب و استفاده از دستگاه های روز اروپا تلاش می کنم که دیگر تناسب اندام در کشور ما همانند سایر کشورهای پیشرفته یک رویا نباشد.
شاید بهتر است بگویم که در کلنیک من تجربه، تخصص و استفاده از امکانات و دستگاههای کامل پزشکی موجب گردیده است که توانائی اجرائ بهترین پروتکل های زیبائی و تناسب اندام را یکجا داشته باشیم.
همین امر باعث گردیده باوجود آنکه مدت زمان زیادی از افتتاح کلنیک نمی گذرد، کلیهء مراجعه کنندگان  رضایت مشهودی از پروتکل های درمانی خود داشته و پیشرفت قابل توجهی را درخود مشاهده و اظهار رضایت کامل از روند درمان اعلام می نمایند.