متخصص پوست و مو 

دکتر محمد علی نیلفروش زاده
دکتر محمد علی نیلفروش زاده


دکتر محمد علي نيلفروش زاده تحصيلات خود را در مقطع پزشکي عمومي در سال 1369 ( 1990 ميلادي ) به پايان رساند و در سال 1373 ( 1994 ميلادي ) موفق به اخذ بورد تخصصي پوست و مو شد سپس موفق به اخذ بورد جراحي پوست و پيوند مو از کانادا شد .

در سال 1379 ( 2000 ميلادي ) در انگلستان فلوشيپ جراحي پلاستيک پوست ، ليزر و پيوند مو را به اتمام رساند . او تجربيات خود را در تورنتو کانادا در سال 1380 ( 2001 ميلادي ) و در لندن در سال 1381 ( 2002 ميلادي ) ارتقاء داد .

دکتر نيلفروش زاده جراحي پيوند مو را با روش استاندارد پانج از سال 1374 ( 1995 ميلادي ) آغاز نمود سپس به روش ميني ميکروگرافت در جراحي پيوند مو روي آورد و نهايتاً طي 6سال اخير فقط از روش ميکروگرافت و واحد فوليکولار در جلسه هاي بزرگ پيوند مو استفاده نموده است.

مدارج دکتر نيلفروش زاده به شرح زير است :
- رئیس مرکز تحقیقات پوست و سلولهای بنیادی
- عضو انجمن بين المللي جراحي پيوند مو
- عضو آکادمي بين المللي جراحي پيوند مو
- عضو انجمن متخصصين پوست ايران
- رئيس مرکز تحقيقات ليشمانيوز و بيماري هاي پوستي
- دانشیار پوست دانشگاه علوم پزشکي تهران

دکتر نیلفروش زاده در سالهاي 1383 و 1384 موفق به اخذ جايزه برتر جشنواره رازي گرديده و توانسته است كتب، مقالات و نوآوريهايي در سطح بين المللي داشته باشد. كار بر روي سلولهاي بنيادي پوست، فيبروبلاست، كراتينوسيت و ملانوسيت از جمله موارد فوق ميباشد كه با همكاري پژوهشكده رويان و دانشگاه علوم پزشكي اصفهان و تهران در حال اجرا بوده و منجر به انجام موفقيت آميز استفاده از فيبروبلاست ها در جوانسازي و درمان چين و چروك پوست شده است.

داراي ١٢٠ مقاله در مجلات معتبر داخلي و خارجي pub med , ISI

از موفقيتهاي جديد اين مركز ميتوان به كشت و تكثير فيبروبلاست براي جوانسازي پوست، كشت و تكثير همزمان فيبروبلاست و كراتينوسيت براي ترميم زخمهاي ناشي از سوختگي و اسكار سالك و نيز كشت و تكثير ملانوسيت براي درمان لك و پيس يا ويتيليگو اشاره كرد كه در حال اجر است.

دكتر محمد علي نيلفروش زاده يكي از چهره هاي بين المللي در زمينه جراحي پوست، ليزر و پيوند مو است كه به عنوان Medical Faculty در كنگره بين المللي ساليانه ESHRI اروپا در سال 2003 لندن و سال 2003 برلين انتخاب شده و متد جديد جراحي پيوند مو را تحت عنوان" نيلفروش متد" در سال 2005 كنگره ساليانه استراليا ارائه و به ثبت رسانده است

Share تاريخ: 1395/07/18 مشاهده : 928


دکتر ماندانا خسروآرا

متخصص پوست و مو و زیبایی
دکتر علی علوی راد

فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر حسین ابدالی

فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر ولی عباسپور

متخصص جراحی پلاستیک-لیزر و زیبایی
دکتر صداقت پیشه

متخصص پوست مو و زیبایی و لیزر